- Sugen..!

Sugen..!

Så sugen nu på en ny design, nu när jag har bloggat här nu lite mer än 1 vecka och känner att jag trivs. Ska försöka ta lite snygga bilder och trixa med designen för vill ha en stilren design och fräsch liksom.

Men iallafall mötte upp min pojkvän förut och pratade litegrann med honom när han ändå hade vägarna förbi. Saknar honom grymt mycket redan och det är helt sjukt! 
Om en stund ska jag ta en dusch, ha i lite silverschampoo, hårinpackning, tvätta ansiktet och göra mig fräsch från alla baciller ifrån när jag varit sjuk osv..

Innan jag tar en dusch ska jag städa mitt rum, äta litegrann kolla lite på mitt träningsprogram och sen ska jag börja köra igång, om jag inte är för trött efter praktiken imorgon så börjar jag redan imorgon. 
Någon som har några bra pepp-låtar till gymmet?🎵


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: