- @ Right now

@ Right now

Håller på att plocka fram alla vår jackor nu och fattade verkligen inte att jag hade så många, haha! Men mamma fick 2st jackor sen får vi se hur många jag ska ha kvar. Men iallafall om en liten stund ska jag och mamma dra och handla litegrann sen ska jag göra mig iordning innan jag åker tillbaka till min pojkvän, ikväll blir det bara att ta det lugnt då vi ska iväg till Lek & Buslandet på lördag med min lillebror då han äntligen kan följa med då han jämt har haft oturen att blivit sjuk och inte kunnat åka iväg, men nu ska det funka illafall. 

När vi kommer hem så ska vi försöka somna 1 timme tidigare för på söndagen så förlorar vi 1 timme tyvärr då vi ställer fram klockan. Men på ett sätt är det skönt för då blir kvällarna lite ljusare och då betyder det att snart är det vår och sommaren närmar sig, och gud vad jag längtar!

Bara jag som gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: