- Marieberg Next

Marieberg Next

Nu har jag legat och slappat nästan hela dagen men det behövdes verkligen kan man ju säga. Om en liten stund kommer min pojkvän hit och vi ska åka till marieberg. Ska kolla om jag hittar någon fin klänning till studenten eftersom att den jag hittade var helt slutsåld och får lite panik ifall den inte kommer tillbaka igen. Så ska kolla litegrann idag ifall jag hittar någon, som sagt jag vill köpa en klänning som jag även kan ha sen i sommar också, hehe!

Så ska städa mitt rum strax, göra mig iordning innan han kommer hit. Hoppas att ni har en bra dag!❤️


Kommentarer
Postat av: bella

Har du några tips på klänningar? Och kan du inte visa den du hittat? skulle vara jätte kul för du har alltid så fin stil!

Svar: Kan väl fixa ett sådant inlägg :) åh tack:D
Jessica Nyqvist

2014-03-17 @ 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: