- Hejhej

Hejhej

Godkväll sötisar! Har faktiskt inte kunnat blogga förens nu och det är för att jag har haft fullt upp. Har sålt lite saker, packat upp alla kläder och sen städat rummet och ätit mat. 

Imorgon är det skola som vanligt men har praktik (på skolan), ska göra gymnasiearbete så är lite nervös för att inte göra något fel utan vill att allt ska bli rätt och bra, har 2 veckor på mig att göra klart det så hoppas på det bästa nu. Sen efter skolan ska jag hem och byta om och göra mig iordning för att sen dra in till Marieberg och köpa mina skor som jag ska ha till studenten och även i sommar. 

Och måste bara säga att imorgon blir det bättre uppdatering då jag får nytt internet imorgon, eller jag hoppas det iallafall så då kan jag mobilblogga utan problem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: