- Godnatt

Godnatt

Känner mig mycket bättre nu faktiskt. Tog en skön dusch och hade i en fet inpackning som är super bra och gör håret super lent. Så glad att jag köpte det..verkligen!
Men iallafall mitt rum är städat, jag har duschat och har haft ett härligt långt samtal med min pojkvän och nu ska jag bara ta det lugnt och varva ner innan jag ska sova. 

Ska faktiskt försöka dra iväg till skolan imorgon iallafall. Mår jag sämre får jag väl åka hem. Men känner jag mig bättre imorgon bitti som jag gör nu så åker jag iväg. För jag måste verkligen bli frisk någon gång så jag kan börja träna, tänkte faktiskt dra dit imorgon. Ska köra stenhårt. Har även delat upp min träning för att jag ska nå mitt mål. 

Men nu ska jag sluta babbla, vi hörs imorgon! Godnatt puss!😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: