- Godmorgon

Godmorgon

Hej på er! Vaknade för en stund sen och började min morgon men en god frukost och känns skönt att må bättre i magen men igår hade så himla ont i huvudet så det sprängde men som tur var gick det över med lite sömn. 
Tog en extra dag så blev hemma idag så ska göra lite saker sen ska jag över till Jennie som ska fixa mitt hår och hoppas att blir bra, är lite nervös haha men det borde nog blir bra. Ska även visa idag vad mitt paket innehöll, har fått så mycket frågor om vad som var där i men ville inte visa er än förens det har blivit bra.

Så kommer komma upp lite andra inlägg också, ska även tipsa er om lite snyggt oxå. Kommer ladda upp massa nya bilder oxå men nu bjuder jag på en gammal, hehe! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: