- Avkopplande +

Avkopplande +

Har precis lagt mig ner i ett skönt varm bad. Var väl behövligt då jag har lite ont i magen och kan vara skönt med lite avkoppling på en söndag. Så när jag har badat klart och duschat ska jag krypa mer i sängen och prata lite med min pojkvän och bestämma lite för helgen. Är bjuden på en kul grej men vet inte riktigt om jag ska följa med eller inte. Men det får vi se då. 

Imorgon börjar jag 8 så ska upp kl. 6 och käka frukost, dra på mig arbetskläderna och sen dra iväg och möta Tina för att sen gå till bussen. Kommer inte att bli en sån bra uppdatering imorgon eftersom jag har praktik men ska försöka blogga så fort jag har möjlighet. Men nu ska jag bara koppla av och ta det lugnt, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: