- Fixar

Fixar

Hejhej! Nu är jag tillbaka är på blogg.se! Och nu tänkte jag faktiskt berätta varför jag har tröttnat på nattstad. Men finns även många saker som jag tycker är bra med nattstad och det är väl endast 2 saker.

Fördelar:
- Sjukt bra mobil-app som är lätt att förstå och den har blivit super bra och ja, den är lätt att älska!
- Lättare att få till en fin design

Nackdelar:
- Har blivit en fjortisportal enligt mig och säkert många andra bloggare som har slutat att blogga på nattstad
- Kategorierna är meningslösa, lägger jag upp en "outfit" i just den kategorin så hamnar den inte bara där utan i alla kategorier och alla inlägg hamnar i varje kategori oavsett vilken kategori jag väljer! (vet inte om det bara är jag som har det problemet)
- Och den där irriterande topplistan-.- asså blir så förbannad för den topplistan kan ju inte stämma helt säkert. Finns dom dagarna som jag knappt har uppdaterat och då går jag + och flyttar upp på topplistan och sen när jag uppdaterar massor och statistiken har höjts så går jag - och kanske går ner 5 platser på topplistan.

Orkar verkligen inte med nattstad och jag hoppas att jag kommer att trivas här på blogg.se som jag har gjort förut men jag har glömt hur mycket som helst när det gäller design och fattar typ inte alls och headern kommer inte upp osv, men ska försöka fixa det iallafall. 

Hoppas att ni kommer tycka att det är lika roligt och spännande som jag tycker och ska nu blogga stenhårt och lägga upp massa roliga saker, tips-inlägg, videos och massa outfits(everyday) woop,woop! Stay tuned♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: