- Beställt..?

Beställt..?

Åh lite panik man fick igår kväll om att sista dagen för att beställa sin studentmössa var den 26 februari så det var bara att ringa dit och kolla ifall jag kunde beställa idag och ändå hinna få den i maj och det gick super bra så nu har jag äntligen beställt den och längtar verkligen tills jag får den. Nu är det bara klänningen kvar och det är sjukt svårt att hitta en studentkläning som man även kan ha sen också. För vill inte köpa en klänning som ska sen bara hänga i garderoben och damma, utan jag vill kunna använda den fler gånger så ska kolla runt litegrann på Nelly ifall jag hitta någon fin. Men innnan dess så ska jag nu äntligen ta min lilla promenad till ica, puss!



Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med dig helt om studentklänningen :) Fin blogg du har!

2014-02-28 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: