- Lördagsmorgon -.-

Lördagsmorgon -.-


Hejhej !

Seg morgon som fan, vakna typ 9 och var typ helt död men jag gick iallfall upp för frukosten var klar så jag åt litegrann sen gick jag och la mig igen i sängen. Sen har jag typ bara kollat på tv och nu sitter jag här, jag var tvungen att städa mitt rum, jag har dammsugit och bäddat sängen, va inte så mycket kläder idag för jag städa ju för några dagar sen men då orka jag inte dammsuga.
jag lova ju ett inlägg igår men jag kunde inte gå in på datan,det var något fel så det gick inte att gå ut på internet, men nu funkar det tydligen.

Ikv ska jag kanske ut igen och chilla, haha eller vad man nu säger...
Jag orkar seriöst inte sitta hemma en lördag, förra var ur trist, nu vill jag ut !

just nu är min outfit: mjukis-shorts och en tshirt, men efter jag har duschat ska jag byta om det något finare haha.
Nu orkar jag inte skriva mer, Puss & kram bitches !!


Kommentarer
Postat av: MIKAEL <3 JESSICA

hihi kom till mig vet jag<3333

2010-10-30 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: