- 31 DECEMBER

31 DECEMBER

Godmorgon på er!
Snart är 2010 slut och jag tycker iallafall att det här har varit ett bra år, men hoppas 2011 blir ett bättre år!

Igår: Åkte in till stan och träffa josse sen gick vi till donken och köpte en fanta exotic, och vart man är går så ska killar jämt ragga på oss. Vi stog utanför donken och då sitter 2 killar och knackar på fönstret, och jag vänder mig om och då flinar dom sen tittar jag bort och då säger josse att du kollar fortfarande och jag kände inte ens igen dom hahaha! Sen gick vi till Comventum, där det var Örebro cupen så vi gick dit och kolla på alla som spela och sen vänta vi på Jihad, eller va fan han hette! Han kom efter ett tag sen drog vi till Vågen och satt där ganska länge och gick runt i olika affärer. Sen drog vi ut och skulle kolla på mer fotboll i idrottshuset. Och det var ganska mycket folk där, sen var det några killar som smällde smällare i en papperskorg och då kommer en kille som typ "jobba" där och då frågar han till de killarna som vi satt med: vet ni vem som gjorde det? Dom ba: Nää!

Sen skriker den där killen vi var med från början:
"vem vare? Vem vare som kasta?!?!? hahah jag typ garva sönder för det lät så jävla roligt!!
Sen typ 21.40 drog vi mot södra station för jag skulle hem.

Idag: Var nyss på ica och handla lite saker och snart ska jag börja sminka mig lite, haha jag gick osminkad till ica *inte likt mig* men jag orka inte sminka mig imorse.
Och vad händer idag då bloggläsare? Jag ska kanske möta Nicklas och vara med han ett tag sen blir det mycket fiiix till ikväll, nyår och massa! Vet inte vad jag ska ha på mig ens, men kommer väl på något.

Nu ska jag äta , men vi hörs väl senare?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: