- Slutat blogga?

Slutat blogga?

Hej! Ni får inte tro att jag har slutat blogga för det har jag inte. Har bara lite och göra nu och kan knappt mobilblogga då jag surfar med lägre hastighet sen så har jag inte mycket tillgång till datan då mina småsyskon även har den ibland så hoppas att ni inte blir ledsna.

Men.. Imorse mötte jag upp Tina och skulle åka till skolan men tydligen så var vi lediga så det var bara att åka hem. Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag möta upp en brud som ska köpa lite saker av mig. Efter det ska jag göra mig iordning, packa i lite smått sen blir jag hämtad av min pojkvän. 
Vi ska ta en sväng till Marieberg och sen ska vi hem till han då jag ska sova där i tills imorgon. 

Händer inte så mycket mer idag iallafall, ska kolla på talang ikväll och bara mysa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: