- Powerwalk

Powerwalk

Hej igen! Eftersom det inte funkar att blogga från mobilen så får jag blogga så fort jag har tillgång till datan och det hade jag nu. Har precis varit ute och powerwalkat och gick hem en sväng nu och funderar på att gå ut en liten kort sväng igen, man blir så pigg och när jag ändå är ledig imorgon så varför inte liksom?

Hoppas att allt är bra med er iallafall? Ska försöka få in lite mer inspiration nu med massa tips inlägg igen för jag har märkt att ni läsare gillar det! Om det är något ni vill att jag tipsar om så lämna en kommentar i valfritt inlägg så ska jag fixa det, i promise!

 




Kommentarer
Postat av: bella

Sminkvideo skulle jag jätte gärna vilja att du gör,så man kan få lite tips! :)

2014-03-19 @ 06:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: