- Pluggar..

Pluggar..

Sitter just nu hemma och pluggar, ska försöka att komma igång med en uppgift om mänskliga rättigheter men jag har så svårt att komma igång och veta att jag är på rätt spår och att det blir bra. När jag väl har kommit igång så flyter det bara på liksom, men det är just nu bara i början som det går lite trögt.
Någon som kanske har ett litet tips på vad man ska göra för att lättare komma igång?

Tyvärr så ska uppgiften idag skickas in för "halvtidskontroll" till våran lärare men det är ju ganska svårt för mig eftersom att jag inte har börjat skrivit något, så känner mig ganska stressad över det. Men jag har ju visserligen hela dagen på mig så det är ju inte hela världen om jag inte blir klar idag eller imorgon för nästa lektion är inte förens på fredag så får väl visa henne då vad jag har gjort, hehe.

Men nu ska jag ta något att äta, och sen ska jag inte försöka pressa mig för mycket för det blir inte bättre av det.

Hoppas att ni får en härlig och underbar tisdag, pusspuss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: