- Ledig dag

Ledig dag

 
Godmorgon! Vaknade för en stund sen av att mamma väckte mig och låg och drog mig i sängen en liten stund innan jag gick upp och gjorde iordning lite frukost. Tänkte dra iväg till gymmet om typ 1 timme då jag känner att jag fortfarande inte har vaknat än och känner att jag behöver det för att orka prestera bra som jag vill.
Efter jag har varit på gymmet ska jag hem och duscha, dra på mig myskläder och bara ta det lugnt och njuta av att jag är ledig från skolan. Ska även försöka att söka lite mer jobb då jag verkligen vill börja jobba när skolan är slut annars är jag ju arbetslös om 3 månader och det känns inte sådär jätte kul.

Men iallafall, ska inte göra något speciellt idag ska väl ta en sväng till affären och handla lite gott. Men vi hörs om en liten stund igen!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så sjukt fin!

Svar: Åh tack!
Jessica Nyqvist

2014-03-17 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: