- Ingen Update...varför?

Ingen Update...varför?

Hej på er! Ledsen att jag inte har uppdaterat men har inte haft tillgång till något internet på hela helgen och har verkligen saknat att blogga och lägga upp outfits, uppatera er osv.. men nu när jag är hemma så har jag min dator och det känns bra faktiskt. Hehe men tänkte berätta litegrann om min helg.

Fredag: Blev hämtad av älsklingen hemma hos mig och då åkte vi förbi 7eleven och köpte med redbull och lite choklad. Sen åkte vi direkt hem till han och käkade tacos med hans familj. Det var jätte trevligt faktiskt och sjukt gott. Senare på kvällen kollade vi lite på Let's dance innan vi gick och la oss.
Såhär såg jag ut:


 
 
Lördag: Gick upp runt 10 och käkade lite frukost och sen började vi göra oss iordning. Sminkade mig och lockade mitt hår och vart sjukt nöjd med min outfit och var verkligen synd att jag inte kunde lägga upp den på lördagen.
Sen efter vi hade gjort oss klara så packade vi i lite grejer som vi skulle ha hem till hans syrra då vi skulle sova där efter festen.
Vi drack lite innan vi åkte till askersund där festen var. Vi körde lite racing, kommer faktiskt inte ihåg vad det hette men man hade en kontroll som man gasa med och sen åkte en liten bil runt i en bana. Var faktiskt super kul. Det spåra ur lite på natten där men vi kom hem iallafall, haha.
Somna typ halv 3 imorse, men jag mår väl sådär just nu iallafall.
Såhär såg jag ut:


 
 
Idag: Vaknade runt 12 imorse och var helt slut och med huvudvärk. Men gick upp och gjorde mig iordning och åt en god frukost med lite ägg, juice och mörkt bröd. Var super mätt haha.Sen åkte vi tillbaka hem till älskling och sov en stund då vi båda var sjukt trötta. Och sen käka vi lite mat innan dom skjutsade hem mig och nu ligger jag här i soffan med datan i knät och pratar lite med mamma. 

Hoppas att ni har haft en trevlig helg, puss!


Kommentarer
Postat av: Calle Engström

Trevlig blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Jessica Nyqvist

2014-03-17 @ 09:29:09
URL: http://calleengstrom.colin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: