- Hemma

Hemma

Hejhej! Kom precis hem från Marieberg och klänningen var så söt och super fin, tänkte inte visa er den nu faktiskt då jag inte vill att någon annan ska ha en likadan som mig, även fast det kan ju alltid vara någon som har köpt en sådan  men då är det ju inte pga att jag har lagt upp den här på bloggen. 

Men iallafall, hittade även de perfekta skorna som jag också ska ha till studenten och även till sommaren så är så sjukt nöjd med min outfit. Nu är det bara mössan som fattas och skorna då som jag kommer köpa så fort jag får in mina pengar.
Har ni också hittat eran outfit för studenten?😊


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bild på klänningen! :)

2014-03-17 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: