- Helt Slut

Helt Slut

Hejhej! Som ni kanske märkte igår så vart inte uppdateringen så bra efter skolan och jag kan säga att jag mådde inte så bra heller. Åkte till skolan och hade väl 1 timmes lektion sen hade vi utvecklingssamtal och efter det slutade vi. Jag hade så sjukt ont i huvudet när jag kom hem att jag bara låg i sängen och inte orkade göra någonting i stortsett. Hade gärna gått till gymmet igår men kände att jag inte klara av det och idag är det sånt tråkigt oväder så idag har jag inte heller en sån stor lust tyvärr.

Är ledig idag så ska packa och städa mitt rum sen ikväll ska jag ta tåget till min pojkvän och vara där tills söndag. Ska bli så kul, men nu ska jag käka lite frukost sen börja packa & städa, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: