- 14 Mars

14 Mars

Hej på er! Hoppas att allt är bra med er. Min uppdatering har varit dålig och jag är ledsen för det men har inte mycket tillgång till datan då datorn åkte ut från mitt rum när jag möblerade om i mitt rum, så just nu står den i mina små syskons rum och kan inte mobilblogga från mobilen då det är så sjukt tråkigt och drar massa batteri/internet. Men ska försöka fixa det ihelgen, eftersom jag ska till min pojkvän så kanske kan låna deras wifi, annars får jag blogga från hans dator, hoppas! Synd att blogg.se tog bort mms-funktionen då jag tyckte att den var väldigt bra och sen drar den ingen internet heller men vad ska man göra liksom, hoppas dom tar tillbaka den.

Right now.. Jag gör inget speciellt just nu, har vilat hela förmiddagen med film då jag har haft värsta mensvärken. Sjukt jobbigt, men blev ingen skola för mig idag, kan inte sitta still när det gör så ont så kände att jag ville vara hemma och bara ta det lugnt. Det är endå en kurs som jag funderar på att tabort då jag inte alls hänger med och är sjukt svårt. 
Men vi får se vad min syo säger på tisdag då jag ska dit på möte.

Nu ska jag packa min väska, fixa iordning mig och även välja outfit tills imorgon då vi ska på ett 40 års kalas, så ska fixa lite med det + accessoarer , viktigt med detaljer. 

Men bloggar när jag kommer dit med "dagens outfit" om det inte funkar via appen då mitt internet har blivit sjukt segt. För tror inte jag kommer att hinna sätta mig vid datorn, men vi hörs senare!♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar.
Svara gärna också på min läsarfråga http://olives.blogg.se/2014/march/lasarfraga-2.html skulle bli glad ifall du gjorde det. Jag gör länkbyten också!

2014-03-17 @ 19:39:22
URL: http://bloggprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: