- Ursäkta

Ursäkta

Godmorgon!! Förlåt för att uppdateringen blev lite kass igår, var inte alls meningen. Men min pojkvän kom hit igår eftersom att jag var hemma o sjuk så ville han ta hand om mig och självklart så är det inga fel att slippa sova själv i en stor säng. 
Men iallafall vi käkade lite kvällsmat, kollade på talang och sen gick vi och la oss i sängen och små pratade litegrann innan vi somnade.

Och nu imorse drog han till jobbet vid 6 och jag är fortfarande vaken. Inte alls kul då jag är sjukt trött men har svårt att somna om nr jag väl har varit uppe tyvärr. Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och kolla på en film och bara ta det lugnt. 

Hoppas ni får en awesome tisdag!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: