- Tv-mys

Tv-mys

Hej på er! Ganska trött och sleten efter skolan idag och blev väl något piggare efter gymmet men kroppen är trött haha. Men dagens pass var sjukt skönt, nu ska jag försöka köra på sånna pass varje dag och även få in lite styrketräning någon dag där också.

Nu sitter jag iallafall och kollar på tv med mamma innan jag ska lägga mig i sängen och skriva klart min packningslista för helgen, men bloggar imorgon igen. Förlåt att uppdateringen har blivit så himla dålig men den kan bli det då jag har praktik. Blir så himla tråkiga inlägg tyvärr, men försöker göra så gott jag kan. 
Puss!❤️




Kommentarer
Postat av: Bella

Synd att du förstörde ditt fina hår, du passa bättre i mörkt, nu har du typ oranget:/?

Svar: Ja och? Nej mitt hår förstördes mer när jag var mörkhårig då jag fick färga hela håret hela tiden då jag tappade min färg. Och nej, mitt hår är inte orange det är blond och lite gult på vissa ställen. Jag trivs bättre i blont... Avundsjuk på att jag fick mitt hår ljust fort från svart/mörkbrunt eller? Jag är inte en sån tjej som trivs i mörkt sen får du säga vad du vill.. Sånt kan du hålla för dig själv, om du inte kan lägga en positiv kommentar!
Jessica Nyqvist

2014-03-13 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: