- EN STOR FÖRÄNDRING...!!!

EN STOR FÖRÄNDRING...!!!

Ni kanske kommer ihåg att jag skulle fundera på en grej som jag skrev i ett inlägg igår?! Har tänkt igenom detta med bloggen och hur jag vill osv, jag ska inte sluta blogga!! Hade massa tankar om detta igår, men tack vare mina fina läsare så vill jag fortsätta och då kommer det att ske en stor förändring! Här är mina planer för att jag ska satsa stenhårt!
♥  Fixa min design, hela blogg-desigen ska göras om helt o hållet
♥ Minst 6-8 inlägg /dag
♥ Videoblogga oftare
♥ Mer bilder + outfits
Jag vet att jag klarar detta, bara om jag vill! Jag ska verkligen kämpa för att nå upp till de målen som jag har. Tjäna pengar, minst 2000 besökare och det kommer jag att klara. Men innan dess så måste jag fixa dessa 4 punkter som jag har skrivit och sedan så ska jag kämpa för det jag vill med den här bloggen. ♥ Och jag vet att jag kan klara detta med hjälp utav mina underbara läsare, tack för att ni finns! NI vet att jag älskar er va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: