- GODNATT

GODNATT

Tja babes! Nu är rummet äntligen klart, eller ja..vart ju klar för jätte längsen så jag har ätit god mat och snackat lite med älsklingen och sen kollat på Revenge! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova för att orka upp till skolan imorgon sen efter skolan ska jag packa klart för jag ska sova hos bästa tina♥ sen ska vi hem till henne och lämna mina saker sen drar vi till marieberg för shopping! Ska köpa mina älskade kilklackar, åh jag älskar dom verkligen! Efter det så drar vi hem till mig och fixar datorn sen drar vi hem till henne och fixar oss! Kanske ett videoinlägg innan vi drar oss ut? Hmm..? Kanske de, men nu ska jag sova! Mobilbloggar under dagen + dagens outfit om jag hinner på morgonen, puss!♥


Kommentarer
Postat av: Liniz

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på facebook just nu är vi 202 i gruppen ju fler ju roligare blir det eller hur?

https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-03-29 @ 23:51:26
URL: http://mylifeasliniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: