- 17+ GRADER ♥

17+ GRADER ♥

Godmorgon sötnosar! Vaknade ungefär 10.30 och gick upp och kollade om min bror var vaken men han sov så jag bestämde mig för att göra lite frukost, var as hungrig!! Så nu har jag plockat in disken i diskmaskinen och nu har jag inget att göra, väntar på att tvätta ur inpackningen i mitt hår sen ska jag fixa mig och packa färdigt är ju typ halvfärdig hahah!♥ Sen ska jag möta upp hon jag skulle möta upp idag och sälja jackan och skorna sen ska vi fika sen åker jag kl. 16.00 till ÖREBRO STAD ska till min älskling hihihihi! Så min planering blir idag:
♥ - DUSCHA
- FIXA MIG
- FIXA OUTFIT BILD + VIDEOINLÄGG
- PACKA MER
- SÄLJA#1
- GRATTA MIN SYRRA
- SÄLJA#2 (i örebro)

Men jag bloggar när jag är klar igen, visar er min outfit och sen ska jag försöka göra ett videoinlägg (till frågestunden) thihihi har ju helt glömt bort att svara på frågorna så det får bli min uppgift idag, att svara på frågorna! Passa på att fråga nu medans ni kan så svarar jag på det i ett videoinlägg! :D Pusshej! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: