- PACKA -> FIXA -> MOT STAN =D

PACKA -> FIXA -> MOT STAN =D

Hello lovers!!

Jag kommer forstätta att blogga på denna blogg tills den på nattstad är helt färdig. Jag vill liksom inte bara göra en tillfällig header utan allt ska vara klart innan jag börjar, och den kommer bli så mycket bättre! Okej så nu vet ni det!
Vinnaren av tävlingen vart ingen eftersom det var ingen som gissade rätt, HAHAH!!
Men iallafall som ni ser så lyder rubriken " PACKA -> FIXA -> MOT STAN =D " , så ser min planering ut just nu. Ska packa färdigt först sen måste jag fixa mig och efter det så ska jag hinna göra ett snabbt videoinlägg, måste svara på frågestunden och hinner jag inte det så får jag ta nästa buss för nu måste jag göra det, kan inte bara skjuta upp det hela tiden. Sen när det är gjort drar jag mig mot stan och sen tar jag stadsbussen vidare till mellringe där min älskling bor! Men nu måste jag serriöst packa klart sen fixa mig så får ni ett video inlägg senare och sen en dagens outfit, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: