- SJUK =(

SJUK =(

Tja babes! Har internet nu då, känns verkligen super skönt! Blev att vara hemma idag med, ögat är lite bättre men är sjuk! Blir ju liksom aldrig bättre, läkaren sa att jag kan ha en vanlig influensa! Men usch, det vill jag inte ha! Har inte tid med att vara hemma. Lite senare ikväll, eller kanske imorgon så tänkte jag svara på lite frågor som jag har sett bland mina kommentarer. Vill ni att jag svarar inte video-inlägg eller vill ni ha det så jag brukar ha? Alltså bara text?? Ni bestämmer, men nu ska jag gå ut i det fina vädret och vänta tills bästa kommer sen ska vi åka in till örebro och kolla på lite grejor!
Förresten så har jag färgat håret. Har gjort massa slingor i hela håret, ska färga snart igen men får nöja mig med detta så länge!  Btw..ser typ orange ut men det är typ blondt och lite ljusbrunt på vissa ställen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: