- BIG BROTHER + STORSTÄDNING

BIG BROTHER + STORSTÄDNING

Tja babes! Vad har ni haft för er denna kväll? Har haft fullt upp helt enkelt.. Och även om jag har inte mått så himla bra så tog jag och älskling en tur till örebro och det var rätt skönt att komma ut..liksom 11 + grader, inte fel!
Köpte 2 toppar och en väska, visar er det imorgon, I guess? Imorgon blir det storstädning som gäller om jag orkar såklart, ska få en till madrass så jag har dubbelsäng, åh gud vad skönt! Så jag ska rensa ur mitt rum och rensa mer kläder och rensa bland allt skit jag har. Asså egentligen så hatar jag att slänga saker osv, jag är en riktig sparare och det har jag nog fått efter mamma! Men jag känner ändå att jag vill bli av med massa grejor men jag skulle bara ångra mig i slutändan! Någon som känner igen sig?
Men iallafall, ska greja med mitt rum imorgon sen ska jag möta upp ****** som ska köpa mitt löshår, sen blir det nog att åka in till örebro imorgon med, hitta ett par sjukt snygga skor i en butik i örebro..visar bild imorgon ifall jag köper dom såklart! Nu ska jag fortsätta kolla på "BB" sen blir det att köra med den där oljan i håret, glöm inte att nästa vecka får ni för- och efterbilder på resultatet och det får ni tolka själva! Hoppas den funkar, det enda jag har märkt själv är ju att håret har blivit tjockare och starkare, det går inte så lätt av längre!
Ojjdå, gud vad jag skriver av mig! Men vi hörs imorgon babes! Missa inte svar på tal, antagligen imorgon! 


Kommentarer
Postat av: beciell

Hej! Ska vi följa varandra på blogkeen eller/och bloglovin? :) Jag lägger till dig och du mig.. win-win ;) kram

2012-02-29 @ 23:30:25
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: haniiiz

Fin blogg :)

2012-03-01 @ 15:22:11
URL: http://haniiiz.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: