- HELGEN + MÅNDAG

HELGEN + MÅNDAG

Ihelgen kommer det inte bli så mycket bloggning för ska hem till min baby i Olshammar som ligger utanför Askersund. Kan försöka med lite mobilbloggning iallafall och ska ta kort osv.
Så har med mig en stor packning imorgon till skolan för jag stannar hos han till på måndag! Vad ska ni göra i helgen då?
Tänkte ta och rensa lite mer kläder snart. Har inte hunnit gjort det än så det får bli när jag har tid helt enkelt, sen funderar jag på att byta till myshowroom. Tror det skulle passa mig bättre men är inte säker än, nån som vet hur man flyttar över sin blogg från blogg.se till myshowroom, hör av er till mig  [email protected] eller kommentera i det här inlägget. Vill seriöst inte börja om från början!
Så snälla om ni vet hör av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: