- GODNATT SÖTISAR, HIHI!!

GODNATT SÖTISAR, HIHI!!

Klockan är nu 23.26 och fundera faktiskt på att lägga mig i sängen och sova ut imorgon eftersom jag börjar 10.45 så får jag en rejäl sömn om jag går och lägger mig nu! En grej som ni vet så kan jag inte lägga upp bilder på bloggen eftersom om jag laddar upp via mms så blir bilderna suddiga och sjukt små :S så jag får börja ta med camen, men det duger väl? Nåväl, nog om det mamma kanske drar in till marieberg imogon och köper en telefon till sig så jag kan ta samsung touchen, eftersom min andra mobil dampade så tog jag min reserv telefon som också dampa så nu måste jag ha en annan igen! Hoppas bara mamma hittar en telefon till sig själv..

Nu ska jag byta om och lägga mig i min gosiga säng och kolla på någon film tills jag somnar, tror jag gör lite te också! Tror jag också ska ta det lugnt imorgon i skolan eftersom det är sista dagen innan vi är lediga en hel vecka, det är asnice!! =) Mycket jag ska göra på lovet, nu ska jag stänga av datan.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: