- HEMMA NU DÅ..

HEMMA NU DÅ..

Hejsan allihopa!

Förlåt mig för min urdåliga update idag men har inte varit hemma för ens nu, var bara hemma en snabbis förut och duscha och fixa mig o så där. Försov mig imorse så fick skynda mig upp och fixa mig jättesnabbt sen rusa iväg till praktiken och dom vart iallafall inte sura på mig så det var bra. På praktiken så fick vi äta tårta för det var en som fyllde år och tårtan var supergod, det var med dajm uppe på som typ glasyr!
Sen drog jag och hämta min syrra på dagis och rusa in i duschen och sen åt jag lite mat sen fixa mig sen drog jag ut runt 6 och mötte Tina sen drog vi till via. Det var så jävla tråkigt där, tror det är för att jag är där typ varje dag. Ska kanske ta en paus där ifrån?

Nu ska jag ta lite oboy och en macka och kolla på någon film, ska fixa Elina's design också men ni får ha det så bra.
Ska försöka göra ett videoinlägg snart!

Puss och kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: